۱. سبکهای تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباسعلی حاج کریمی الهه شهابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 263 چکیده تعداد دانلود : 342
۲. الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علی اکبر افجه ای مهدی خادمی گراشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 347 چکیده تعداد دانلود : 575
۳. رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسرین جزنی محمد عبدوی بافتانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 404 چکیده تعداد دانلود : 625
۴. ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور سید رضا سیدجوادین احمد روستا امیر خانلری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 233 چکیده تعداد دانلود : 797
۵. مدل پذیرش بانکداری اینترنتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید جلیل لاجوردی سمانه حاجی عسگری نوش آبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 409 چکیده تعداد دانلود : 84
۶. بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هاشم آقازاده محمد حقیقی الهام ابراهیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 212 چکیده تعداد دانلود : 972
۷. مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رضا محمدکاظمی فریدون تندنویس محمد خبیری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 664 چکیده تعداد دانلود : 317