چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی تابستان 1392 شماره 14 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

تبیین و شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه ها(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش آفرینی راهبردی پویا(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه ای و تمایلات رفتاری مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم)

۹.

الگوی ارزیابی عملکرد شرکت های زیرمجموعه در هلدینگ ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 340 تعداد دانلود : 145

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۳