چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی بهار 1391 شماره 9 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

طراحی الگوی ارتباط بازارمداری، یادگیری مداری، و نوآوری مداری و عملکرد شرکت های مواد غذایی در بورس(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 737 تعداد دانلود : 664
۲.

اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 153 تعداد دانلود : 996
۷.

تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 753 تعداد دانلود : 594

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۳