پژوهش های کاربردی مدیریت بازار

پژوهش های کاربردی مدیریت بازار

پژوهش های کاربردی مدیریت بازار سال 8 تابستان 1401 شماره 27

مقالات

۱.

ساختار و رفتار سازمان های چابک 

نویسنده:

کلید واژه ها: ساختار سازمانی چابکی سازمانی تغییر خصوصی سازی رقابت

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۳۴ تعداد دانلود : ۲۴
تحولات سریع تکنولوژیکی، افزایش خطرات، جهانی شدن و انتظارات خصوصی سازی از ویژگی های محیطی هستند که سازمان های تجاری کنونی با آن ها مواجهند.  برای کسب موفقیت در این محیط، چابکی یک مزیت رقابتی را ایجاد می کند که می توان با شهرت در نوآوری و کیفیت آن را حفظ نمود. یکی از مهمترین فاکتورهای بقا و پیشرفت شرکت ها در محیط پویای امروزی، چابکی آن ها می باشد. ویژگی اساسی این محیط تغییر و عدم اطمینان است. عملکرد شرکت ها در چنین محیطی چگونه باید باشد تا ضمن حفظ موقعیت خود در بازار، حداکثر منفعت را از تغییرات کسب نموده و پیشرفت کنند. این مقاله به بررسی ساختار و رفتار سازمان های چابک می پردازد. 

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۳۴