پژوهش های کاربردی مدیریت بازار

پژوهش های کاربردی مدیریت بازار

پژوهش های کاربردی مدیریت بازار سال 4 پاییز 1397 شماره 12

مقالات

۱.

مدیریت زنجیره تامین: تعریف، تاریخچه، اهداف، فرایندها، مزایا و موانع 

کلید واژه ها: زنجیره تامین بازار عمر محصول رقابت پذیری تعالی سازمانی عملکرد سازمانی

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۲۹ تعداد دانلود : ۱۶
برای محیط همیشه در حال تغییراین دوران و تغییر در شیوه تعاملات شرکت ها با تامین کنندگان و مشتریان و پیچیدگی بازارها، کاهش دوره عمر محصولات و اهمیت یافتن زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش انعطاف پذیری، زنجیره تامین عاملی حیاتی برای رقابت پذیری سازمان ها می باشد. بنابراین شناخت زنجیره تامین و اجرای آن کمک به تعالی سازمان و عملکرد بهتر می کند. در این مقاله سعی شده تحولات زنجیره تامین، فرایندهای اجرای آن، مشکلات و منافع مورد بررسی قرار گیرد.

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۳۴