آرشیو

آرشیو شماره ها:
۱۶۳

چکیده

<p>در این مقاله روشهای مختلف بازاریابی بیمه از قبیل، بروشور و تبلیغات، تابلوهای آگهی خیابانی، پلاکاردها و رادیو و تلویزیون بررسی میشود. سپس به مشکلات بازاریابی در ایران اشاره میشود. برای نوشتن طراحی بازاریابی مناسب، بایدها و نبایدهایی را در بازاریابی مطرح میکنیم و سپس به بررسی چگونگی نوشتن آن میپردازیم . به همین منظور اول 10 اشتباه رایج در بازاریابی را مطرح میکنیم و سپس 13 شیوه برای صرفه جویی در بازاریابی و بعد ازآن 10 روش برای فروش بیشتر را پیشنهاد میکنیم و آنگاه به بایدها و نبایدها پرداخته و با ذکر چند نکتة مهم، طرح جامعی را برای بازاریابی پیشنهاد میدهیم.</p>

تبلیغات