۱. هزینه یابی بر مبنای فعالیت در آموزش عالی نویسنده: محمداسماعیل فدایی نژاد علی نجفی مقدم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت آموزشی تعداد بازدید : 271 چکیده تعداد دانلود : 246
۲. سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) نویسنده: سعید مرتضوی علیرضا حدادیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 221 چکیده تعداد دانلود : 421
۳. نظام اقتصادی اسلام : از نظریه تا عمل نویسنده: مهدی رضوی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت گروههای ویژه مدیریت اسلامی تعداد بازدید : 42 چکیده تعداد دانلود : 916
۴. خصوصی سازی: موانع و راهبردها نویسنده: سید محمود حسینی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت کارآفرینی تعداد بازدید : 78 چکیده تعداد دانلود : 912
۵. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری نویسنده: عباسعلی حاجی کریمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 539 چکیده تعداد دانلود : 240
۶. بررسی رابطهء بین توانمندسازی کارکنان با خشنودی شغلی ، استرس شغلی و تعهد سازمانی نویسنده: رضا رسولی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی رفتار سازمانی تعداد بازدید : 122 چکیده تعداد دانلود : 527
۷. عوامل مؤثر در پیاده سازی مناسب پروژههای مهندسی مجدد در سازمانها نویسنده: جمشید صالحی صدقیانی مریم اخوان خرازیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت تئوری های مدیریت تعداد بازدید : 867 چکیده تعداد دانلود : 738