۱. مقایسه روش های علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی نویسنده: عبدالله گیویان حسن بناج حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 426 چکیده تعداد دانلود : 663
۲. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی نویسنده: سید محمد دادگران سیامک میراحمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 319 چکیده تعداد دانلود : 504
۳. ارزش و رسانه نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده علیرضا الوندی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 525 چکیده تعداد دانلود : 76
۴. زمان و زمانبندی در فیلم و ادبیات نویسنده: مهدی رحیمیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 121 چکیده تعداد دانلود : 815
۵. ژانر تلویزیونی "سُپ اُپرا" و ویژگی های ساختاری آن نویسنده: نرگس معارفی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 83 چکیده تعداد دانلود : 557
۶. بررسی مقایسه ای استفاده، رضامندی و انتظار دانشجویان و طلاب شهر قم از برنامه های شبکه استانی نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده جواد محمودی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 237 چکیده تعداد دانلود : 141