۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 603 چکیده تعداد دانلود : 294
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 997 چکیده تعداد دانلود : 268
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 169 چکیده تعداد دانلود : 54
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 731 چکیده تعداد دانلود : 904
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 167 چکیده تعداد دانلود : 198
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 945 چکیده تعداد دانلود : 395
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 53 چکیده تعداد دانلود : 35
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 27 چکیده تعداد دانلود : 713
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 358 چکیده تعداد دانلود : 873
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 194 چکیده تعداد دانلود : 672
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 473 چکیده تعداد دانلود : 125
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 754 چکیده تعداد دانلود : 23
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 626 چکیده تعداد دانلود : 11
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 513 چکیده تعداد دانلود : 388
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 179 چکیده تعداد دانلود : 628
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 521 چکیده تعداد دانلود : 111