۱. تعامل روابط عمومی و مدیریت، ضرورت انکار ناپذیر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۶۷۰ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۷
۲. نمایه: ابزارهای مدیریتی روابط عمومی نویسنده: شیلا چینی ساز حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۶
۳. آینده روابط عمومی نویسنده: کی برنسفوورو مترجم: اسماعیل قدیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۰۱۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۴
۴. رویکردهای نظری بر مدیریت شرکت های رسانه ای با خدمات عمومی نویسنده: suntjrnstom مترجم: وحیده ترزمی نژاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات تعداد بازدید : ۸۳۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۳۶
۵. مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها نویسنده: شفیع بهرامیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه بررسی مخاطب تعداد بازدید : ۱۵۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۷۰
۶. نقش نظر سنجی در انتخابات نویسنده: رحیم یعقوب زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی و انقلاب و جنگ جامعه شناسی سیاسی تعداد بازدید : ۹۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۵
۱. نقش روابط عمومی در نظام پاسخگویی ناقد: سید محسن فلاح حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۷۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۴
۲. بودجه بندی و اهمیت آن در مدیریت روابط عمومی ناقد: مجید نیکبخت حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۳۴۵۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۰۶
۱. دیدگاه: ایجاد فرهنگ سازمانی منسجم «مشتری گرا» برای روابط عمومی ضروری است مصاحبه شونده: علی اکبر فرهنگی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۲۱۷ چکیده تعداد دانلود : ۸۶۶