۱. تعامل روابط عمومی و مدیریت، ضرورت انکار ناپذیر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 965 چکیده تعداد دانلود : 754
۲. نمایه: ابزارهای مدیریتی روابط عمومی نویسنده: شیلا چینی ساز حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 501 چکیده تعداد دانلود : 274
۳. آینده روابط عمومی نویسنده: کی برنسفوورو مترجم: اسماعیل قدیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 284 چکیده تعداد دانلود : 290
۴. رویکردهای نظری بر مدیریت شرکت های رسانه ای با خدمات عمومی نویسنده: suntjrnstom مترجم: وحیده ترزمی نژاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات تعداد بازدید : 133 چکیده تعداد دانلود : 252
۵. مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها نویسنده: شفیع بهرامیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه بررسی مخاطب تعداد بازدید : 638 چکیده تعداد دانلود : 511
۶. نقش نظر سنجی در انتخابات نویسنده: رحیم یعقوب زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی و انقلاب و جنگ جامعه شناسی سیاسی تعداد بازدید : 818 چکیده تعداد دانلود : 343
۱. نقش روابط عمومی در نظام پاسخگویی ناقد: سید محسن فلاح حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 492 چکیده تعداد دانلود : 260
۲. بودجه بندی و اهمیت آن در مدیریت روابط عمومی ناقد: مجید نیکبخت حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 422 چکیده تعداد دانلود : 126
۱. دیدگاه: ایجاد فرهنگ سازمانی منسجم «مشتری گرا» برای روابط عمومی ضروری است مصاحبه شونده: علی اکبر فرهنگی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 846 چکیده تعداد دانلود : 397