۱. هزینه کردن تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است نویسنده: کاظم حسین زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 382 چکیده تعداد دانلود : 143
۲. نگرشی کوتاه بر چگونگی طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون نویسنده: خسرو یحیایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 986 چکیده تعداد دانلود : 623
۳. موثرترین و جامع ترین روش تبلیغات نویسنده: سعید طلایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 644 چکیده تعداد دانلود : 864
۴. تبلیغات بین المللی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : 61 چکیده تعداد دانلود : 924
۵. تبلیغات جزء مهمی از بازاریابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 207 چکیده تعداد دانلود : 953
۶. تبلیغات و بازاریابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 437 چکیده تعداد دانلود : 490
۷. تبلیغات فرهنگی و فرهنگ تبلیغات نویسنده: فیروزه عظیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 836 چکیده تعداد دانلود : 378
۸. 7 نکته مهم برای تبلیغ یک تجارت کوچک مترجم: ارشیا طاهر خانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 416 چکیده تعداد دانلود : 671
۹. پوستر و تبلیغ / آموزش محور توسعه مترجم: نسرین فروغی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 504 چکیده تعداد دانلود : 307