۱. نقش تبلیغات در قاچاق کالاهای خارجی نویسنده: هوشنگ شادنیا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : 319 چکیده تعداد دانلود : 678
۲. مبارزه با قاچاق کالا سیاست گزاری ملی طلب می کند مصاحبه شونده: محمد عباس زاده منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : 464 چکیده تعداد دانلود : 635
۳. قاچاق کالا سالانه 2000 میلیارد ریال به دولت ضرر می زند مصاحبه شونده: محمدرضا رفعتی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : 542 چکیده تعداد دانلود : 808
۴. علل اشتیاق به مصرف کالاهای قاچاق منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : 406 چکیده تعداد دانلود : 788
۵. برای مبارزه با قاچاق کالا، برانگیختن احساسات ملی و دولتی ضروری است مصاحبه شونده: مهدی ایوبی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : 521 چکیده تعداد دانلود : 694
۶. علل بروز و گسترش زمینه های قاچاق کالا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : 767 چکیده تعداد دانلود : 432