آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

سازمان ها به طور فزاینده ای محدوده پیگیری هایشان را در اقتصادهای نوظهور گسترش می دهند. تقریباً ۴۰ درصد شرکت های مورد مطالعه ما عملیات تجاری را علاوه بر اقدامات تولیدی شان ایجاد کرده اند که علاوه بر بازارهای جهانی، بازارهای محلی را هم تأمین کنند. خدمات پس از فروش، تهیه منابع و فروش و بازاریابی، از طرف تازه واردان در مرکزهایی با هزینه پایین، به شکل فزاینده ای در حال گسترش هستند. در تحقیق حاضر به ابعاد بازار نوظهور بر فروش نام تجاری لوکس با نقش میانجی تلاش بازاریابی در شرکت پرشیا خودرو پرداخته شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی واز منظر روش، توصیفی-پیمایشی میباشد. تعداد نمونه،132 نفر از کلیه کارکنان شرکت پرشیا خودرو در منطقه 1 شهر تهران که به صورت تصادفی ساده و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون کلومروف اسمیرینوف، تحلیل عاملی و معادلات ساختاری لیزرل به بررسی تاثیر بین فرضیه ها پرداخته شد.نتایج تحقیقات نشان می دهد که با توجه به جدول ضرایب غیراستاندارد می توان گفت که تمامی فرضیات در سطح 99% اطمینان مورد تایید قرار میگیرند. چرا که مقدار sig یا همان سطح معناداری در این فرضیه ها از عدد 01/0 کوچکتر شده و همچنین اعداد مربوط به ستون t-value خارج از بازه (58/2 و 58/2-) بدست آمده است. با توجه به مقادیر سطح معنی داری و مقدار تی مربوط به فرضیه های رد شده، می توان عنوان نمود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده بزرگتر از 05/0 می باشد و تمامی فرضیه ها به اثبات رسید

تبلیغات