آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

امروزه از بازارگرایی برای اجرای مفهوم بازاریابی و عملیاتی ساختن آن استفاده می شود اخیراً مواجهه خدمت در حوزه بازاریابی خدمات و کیفیت خدمت، توجه ویژه ای به دلیل اهمیت ادراکات مشتری به خود جلب کرده است؛ بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بازارگرایی باکیفیت مواجهه خدمت در صداوسیمای مرکز اردبیل است. در این پژوهش جامعه آماری شامل کلیه مشتریان مراجعه کننده به صداوسیما در استان اردبیل که تعداد آن ها بر اساس فرمول جامعه نامحدود کوکران 384 نفر محاسبه و پرسشنامه به صورت نمونه گیری در دسترس در بین مشتریان توزیع گردید ؛ و روایی آن بر اساس روایی صوری و پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ بررسی گردید. جهت یافته های پژوهش از نرم افزار معادلات ساختاری PLS 4.9 استفاده گردید. نتایج نشان داد که بازارگرایی و کیفیت مواجهه خدمت در مرکز صداوسیمای اردبیل رابطه معنی داری وجود دارد و همچنین نقش تعدیل گر کیفیت خدمات در رابطه با بازارگرایی و کیفیت مواجهه خدمت تائید شد.

تبلیغات