۱. اثر قانون رقابت بر تسهیل رقابت، رقابتمندی و استاندارد زندگی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید شمس الدین حسینی افسانه شفیعی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 635 چکیده
۲. ایجاد مزیت رقابتی در صنعت با رویکرد عوامل کلیدی موفقیت (مطالعه موردی صنعت کاشی ایران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید محمود حسینی منیره پناهی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 676 چکیده
۳. بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر توسعه صادرات: شناسایی اولویت های بخش صنعت در کشور(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سعید فتحی شهریار عزیزی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : 126 چکیده
۴. تحلیل کلی کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی (با تاکید بر قابلیت الحاق ایران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مصطفی السان علی رضایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : 358 چکیده
۵. رفتار شهروندی سازمانی: گامی دیگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتری(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد حسنی کاخکی آرین قلی پور حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : 536 چکیده تعداد دانلود : 130
۶. طراحی مدل انتخاب تامین کننده انطباق پذیر غیرخطی در حالت منبع یابی چندگانه (مطالعه موردی: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مسعود ربیعه محمدعلی سوخکیان احمد جعفرنژاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 882 چکیده
۷. عرضه پول در اقتصاد ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منصور زراء نژاد مسعود سعادت مهر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : 868 چکیده تعداد دانلود : 351
۸. عوامل تعیین کننده خاص کشوری انواع تجارت درون صنعت کشورهای در حال توسعه با تاکید بر ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سعید راسخی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : 539 چکیده