چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت 1388 شماره 31 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

طراحی و تبیین راهبردهای بازاریابی بر اساس جذابیت بازار و موقعیت رقابتی در صنعت مواد غذایی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

مفهوم پردازی "سرآمدی بازاریابی" در شرکت‌های تولیدی با رویکرد کیفی(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

بررسی تاثیر متغیرهای ارزشی بر تمایل به خرید محصولات پاسخگوی(دوستدار) محیط(مقاله علمی وزارت علوم)