چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی پاییز 1392 شماره 15 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه، مطالعه شرکت های عضو سازمان بورس اوراق بهادار تهران(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده فروشان (مورد مطالعه: شرکت نفت سپاهان)(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان (مطالعه موردی: نمایندگی های خودرو MVM در شهرستان کرمان)(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

الگوی کارآفرینی استراتژیک با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه ای تبادل دانش(مقاله علمی وزارت علوم)

۹.

تبیین الگوی پویای رفتار مصرف کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت های شناختی فازی(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۳