چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی پاییز 1391 شماره 11 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

تبیین هم راستایی عناصرسازمانی والگوی مسیرپیشرفت شغلی مدیران مبتنی برنقاط مرجع راهبردی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

شناسایی،اولویت بندی سازوکارهاوابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی درایران: رویکردپژوهش آمیخته(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

تأثیرتصویرذهنی کشورمبدأبرشکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (موردمطالعه: گوشی تلفن ورایانه همراه)(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

طراحی واعتبارسنجی مدل تبلیغات الکترونیک(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

تشخیص فرصت های کارآفرینانه درصنعت بیمارستانی موردمطالعه: بیمارستان دکترشریعتی(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

بررسی اثرتعدیل کننده جنسیت برقصدخریداینترنتی(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

بررسی عوامل مؤثربرکشورگرایی مصرف کننده(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۳