۱. بررسی معیارهاَی انتخاب و ارزیابی دینامیک اساتید زبان در آموزشگاه های زبان ایران (EFL teachers’ recruitment and dynamic assessment in private language institutes of Iran)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رامین اکبری الهام یزدان مهر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : 139 چکیده تعداد دانلود : 390
۲. تذریس گفتمان- محور مهارت نوشتن برای دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ایرانی: رویکردی نقش گرا (A Discourse-based Teaching of Writing for Iranian EFL Students: A Systemic Perspective)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نادر اسدی آیدین لو حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : 483 چکیده تعداد دانلود : 279
۳. مقایسه تأثیر پیش تدریس دستور زبان و واژگان بر خواندن و درک مفاهیم فراگیران ایرانی که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجه فرا می گیرند: خواندن از دیدگاه نظری طرحواره ها (The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema- Theoretic View of Reading)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی جهانگرد احمد معین زاده اکبر کریمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : 769 چکیده تعداد دانلود : 283
۴. تأثیر پوشه کار و جلسات مشاوره بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایر (The impact of portfolios and conferencing on Iranian EFL learners’ writing skill)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباس مرادان سید نسیبه هدایتی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : 902 چکیده تعداد دانلود : 630
۵. بررسی ارتباط بین شیوه های یادگیری زبان آموزان و روش های تدریس معلمان در کلاس های زبان انگلیسی (An Investigation of the Relationship between L2 Learning Styles and Teaching Methodologies in EFL Classes)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهمند فرخی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : 283 چکیده تعداد دانلود : 484