مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning

مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning

English Language Teaching and Learning. No.7, Spring & Summer 2011 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

جلوگیری از اطاله کلام در متون علمی: کاربرد فراگفتمان کمیت در مقالات پژوهشی (Avoiding Prolixity in Academic Prose; the Use of Quantity Metadiscourse in Research Articles)(مقاله علمی وزارت علوم)

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 676 تعداد دانلود : 53
۳.

کارکرد افتراقی بر اساس رشته دانشگاهی در یک آزمون زبان انگلیسی (Academic Discipline DIF in an English Language Proficiency Test)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 980 تعداد دانلود : 855
۴.

واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران (Authentic or not? A Case Study on the Role of Authenticity in English Language Teaching in Iran )(مقاله علمی وزارت علوم)

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 291 تعداد دانلود : 962
۵.

نظریه «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی (Theory of Mediation and Its Impact on EFL Teachers’ Sense of Efficacy)(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

انتقال مهارتها و استفاده از مهارت در زبان دوم در نگارش: مقایسه دانشجویان دوزبانه و سه زبانه با تأکید بر تئوری تعامل (Cross-Linguistic Transfer or Target LanguageProficiency: Writing Performance of Trilinguals vs. Interdependence Hypothesis .)(مقاله علمی وزارت علوم)

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 85 تعداد دانلود : 959
۷.

اضطراب ارتباط گفتاری و عوامل احساسی: اعتماد به نفس و درونگرایی/ برونگرایی (Communication Apprehension and Affective Factors: Self-esteem and Introversion/Extroversion)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 76 تعداد دانلود : 351

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۵