۱. طراحی الگوی ارتباط بازارمداری، یادگیری مداری، و نوآوری مداری و عملکرد شرکت های مواد غذایی در بورس(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید محمود حسینی نسرین جزنی هوشنگ اسداللهی جمشید سالار حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 39 چکیده تعداد دانلود : 957
۲. اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا سیدصالحی حمیدرضا یزدانی نینا پورابراهیمی سحر قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 631 چکیده تعداد دانلود : 121
۳. تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی نصر اصفهانی مجتبی فرخی مجتبی امانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 371 چکیده تعداد دانلود : 275
۴. الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: شهریار عزیزی سید حمید خدادادحسینی احمد روستا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 844 چکیده تعداد دانلود : 672
۵. بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کاظم چاووشی مهنوش جوادی پورفر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 987 چکیده تعداد دانلود : 518
۶. طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدرضا حمیدی زاده نسرین جزنی عباسعلی حاجی کریمی ابوالقاسم ابراهیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 55 چکیده تعداد دانلود : 275
۷. تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور محمد حقیقی مجتبی براری کیانوش کریمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 550 چکیده تعداد دانلود : 38