چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی

چشم انداز مدیریت بازرگانی بهار 1391 شماره 9 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

طراحی الگوی ارتباط بازارمداری، یادگیری مداری، و نوآوری مداری و عملکرد شرکت های مواد غذایی در بورس(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 39 تعداد دانلود : 957
۲.

اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 631 تعداد دانلود : 121
۷.

تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 550 تعداد دانلود : 38

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۳