۱. تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه قره چه هوشنگ اسداللهی عبدالحسین کرم پور حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 494 چکیده تعداد دانلود : 965
۲. تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه حقیقی نسب حمیدرضا یزدانی الهام مرادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 285 چکیده تعداد دانلود : 237
۳. نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی (مطالعه موردی: خوشه طلای تهران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن فارسیجانی لیلی حبیبی هومان سلطانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 863 چکیده تعداد دانلود : 442
۴. بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: آرین قلی پور زهره سیاوشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 469 چکیده تعداد دانلود : 159
۵. ارزیابی اثربخشی نظام های اطلاعات بازاریابی با رویکرد راهبردی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: امیررضا ممدوحی حبیب الله طاهرپور کلانتری محمدصادق سبحانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 643 چکیده تعداد دانلود : 877
۶. ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی علیرضا کمان قد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 130 چکیده تعداد دانلود : 225
۷. رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی در شرکت های تولید و پخش مواد غذایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فریدون احمدی تورج حسن زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 896 چکیده تعداد دانلود : 472