تعلیم و تربیت استثنایی

تعلیم و تربیت استثنایی

تعلیم تربیت استثنایی شهریور 1389 شماره 103 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

تاثیر آموزش حافظه کاری و روش سازماندهی بر بهبود عملکرد نوشتاری دانش آموزان با اختلال بیان نوشتاری(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

بررسی میزان شیوع و ویژگی های جمعیت شناختی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در مدارس سما در استان خراسان جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی در کلاس درس(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

ضرورت آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان کم توان ذهنی و ارایه رویکرد نو در آموزش مهارت های اجتماعی(مقاله علمی وزارت علوم)

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 753 تعداد دانلود : 627

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۱۳۱