بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید آذر و دی 1387 شماره 32 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

مدلسازی شناسایی مخاطبین (بازیگران و فعالان) تجارت الکترونیکی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

چالش های توسعه صادرات مواد غذایی کشور و بررسی راهکارها (مطالعه موردی پلیمر پت((مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

نقش راهکار آمیخته بازاریابی در عملکرد صادراتی بنگاه ها (با تاکید برآمیخته محصول((مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی با رویکرد خرید در سازمان های دولتی(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

فرصت ها و چالش های تعامل منطقه گرایی و چندجانبه گرایی(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

توجیه اقتصادی ایجاد منطقه آزاد تجاری در کردستان(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

کارآفرینی الکترونیکی چیست؟ اصول ایجاد یک شرکت در اقتصاد شبکه ای(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی با رویکرد خرید در سازمان های دولتی(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵