بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید خرداد و تیر 1383 شماره 6 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۲.

شیوه های گفت و گوی موثر (قسمت دوم)(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

اقتصاد و بازرگانی جهان: بررسی علل تحولات توسعه ای ژاپن (قسمت سوم)(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

اقتصاد و مدیریت بازرگانی: مسائل بازاریابی خرمای ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

بررسی عملکرد نقاط تجاری در سال های 2001 - 2000(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

داستان موفقیت قهوه خوان والدز: مطالعه موردی در حوزه تبلیغات(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

بازارشناسی: بررسی امکان توسعه روابط تجاری میان ایران و کشورهای قطر و بحرین(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵