آرشیو

آرشیو شماره ها:
۳۳

چکیده

آنالیز ارزش استراتژیک یک مبحث جدید می باشد که ارزش شرکت را از طریق ارزیابی ارزش پیشنهادی، زنجیره های ارزش، محرک های ارزش و در نهایت محرک های استراتژیک بررسی می کند. این فصل روشی را برای انجام آنالیز ارزش استراتژیک ارائه می کند. مرحله اول شناسایی ارزش و قاعده مند کردن(فرمول بندی) ارزش است. شناسایی ارزش از محرک های استراتژیک و تحلیل محرک های ارزش تشکیل شده است که هدف آن کشف رابطه سه گانه بین محرک های استراتژیک، محرک های ارزش و "مزیت رقابتی - انتخاب موقعیت بازار" است. فرمول بندی ارزش یک فرآیند برنامه ریزی است که نشان می دهد چگونه مزیت های رقابتی یک شرکت می تواند از طریق اهداف مشخص، برنامه های استراتژیک و اقدامات مرتبط ،تحقق یابد. این مسیری است که منجر به تبدیل ایده ها به واقعیت شده و موجب خلق ارزش تجاری می شود.

Analysis and evaluation of strategic value chains in a business

Strategic value analysis is a new topic that examines the value of the company through the evaluation of the value proposition, value chains, value drivers and finally strategic drivers. This chapter presents a methodology for conducting strategic value analysis. The first step is identifying the value and regularizing (formulating) the value. Value identification consists of strategic drivers and value driver analysis, which aims to discover the three-way relationship between strategic drivers, value drivers and "competitive advantage - choosing a market position". Value formulation is a planning process that shows how a company's competitive advantages can be realized through specific goals, strategic plans, and related actions. This is the path that leads to the transformation of ideas into reality and creates commercial value.

تبلیغات