چکیده

بدون تردید اینترنت؛ یکی از تاثیرگذارترین ابداعات انسانی در قرن اخیر محسوب می شود. اینترنت با کارکردهای متنوع و اثربخش خود، کیفیت و کارایی جنبه های زندگی اجتماعی انسانی را تحت تأثیر قرار داده است. تأثیر رسانه های اجتماعی در استراتژی ها و شیوه های مدیریت منابع ا نسانی در حال افزایش است و هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است. این تحقیق بر روی درک نقش رسانه های اجتماعی در جهانی شدن مدیریت منابع انسانی تمرکز دارد. در این مطالعه برای بررسی شبکه های اجتماعی و نقش آن در صنایع بزرگ استان تهران از 85 مدیر در صنایع مصاحبه صورت گرفته است و با استفاده از تحلیل پیمایشی به بررسی نقش این مهم پرداخته شده است. این تحقیق از منظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از منظر نوع، پیمایشی و با رویکرد مصاحبه می باشد. نتایج تحلیل ها نشان داد شبکه های اجتماعی بر جهانی شدن مدیریت منابع انسانی تأثیر مثبت و معناداری دارد.

تبلیغات