بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید مرداد و شهریور 1385 شماره 18 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

الگوی نظری و شاخص های پیشنهادی برای ارزیابی عملکرد اقتصادی - اجتماعی استانی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

ارزیابی عملکرد تفویض اختیارهای انجام شده به سازمان های بازرگانی استان ها(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

تعیین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

اهمیت بخش بندی بازار در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

بررسی تاثیر بازارپردازی بر تصمیم خرید مشتریان شرکت شیرین عسل در فروشگاه های رفاه تهران(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

ارزیابی میزان توانمندی صادر کنندگان صنعت چرم استان آذربایجان شرقی(مقاله علمی وزارت علوم)

۹.

رهبری و کنترل قیمت های بازار از طریق شبکه ای از فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و میادین تره بار(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵